Beoordelingen van Sin Jah Leeuwarden

Recente recensies

5.0
Piet
vandaag
Guido Schuuring
vandaag

Verrast door de kook kwaliteit van de gerechten. En snelle bezorging trouwens. Bij de Gado Gado was de taugé in de aanbieding, maar smaak goed. Niet zoals je in Jakarta’s Gado Gado Kartika zou verwachten maar zeker okay.. Verrast zoals ik al zei. Tip..er hoeft echt niet zo veel saus bij een gerecht, is typisch iets Nederlands.. scheelt kosten en maakt het gerecht niet beter. Complimenten aan de keuken in ieder geval. Groet Guido

Kees Hiddinga
gisteren

Prima.

Theo
4 mei 2021
V.d. M. - Leeuwarden
3 mei 2021

Het vlees was heel uitgedroogd, donkerbruin/zwart en hard, veel te lang verwarmd. Heel jammer, wij en onze ouders bestellen wel al 25 jaar bij jullie, altijd tevreden, maar zo slecht als dit keer nog nooit meegemaakt. Jammer, maar eens een tijdje niet meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
3 mei 2021

Prima eten en zeer vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coos Wierda
3 mei 2021

Super gemakkelijk besteld. Helaas kon ik geen tijdstip doorgeven. Prima gerechten en door een vriendelijke bezorger gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.J. Daane
2 mei 2021

Uitstekend eten en op tijd bezorgd!

zuideveld
2 mei 2021
Rene Zandhuis
2 mei 2021

Altijd goed.

Miriska van der ploeg
2 mei 2021

Bellen van te voren nog even over de bezorging

Teska
1 mei 2021

Heerlijk gegeten!!

Ate van der Meer
1 mei 2021

Net als altijd: Fantastisch!

Boringa
1 mei 2021

Snelle bezorging, warm en lekker eten!

Wim
1 mei 2021

Snelle bezorging en lekker gegeten. Ik ben dik tevreden.

Veenstra
1 mei 2021

Overheerlijk en vers, meer woorden zijn niet nodig!

Jeanette
30 april 2021
Jantien
29 april 2021

Top

Anke Lauwigi
28 april 2021

Was top! Ondanks dat de bestelling naar Britsum moest was het eten prima op temperatuur. We hebben heerlijk gegeten!

Michael
28 april 2021

Heerlijk gegeten!! Mooi op tijd bezorgd!

Jolanda
27 april 2021

Lekker en prima optijd bezorgd. Top!

Nn
27 april 2021

Los bestelde vegetarische sushi niet in zelfde bakje plaatsen met vis sushi, niet prettig voor vegetariers. Verder prima.

Maaike
27 april 2021

Het was weer heerlijk! 👌

Peggy Kuijper
27 april 2021
Lisette
27 april 2021

Bestelling stond klaar op het opgegeven ophaalmoment. Lekkere sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roeleveld
27 april 2021

Heerlijk gegeten Er was genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hannie Bruinsma-van der Mark
27 april 2021

We hebben weer heerlijk gegeten. Bezorging perfect. Sin jah is gewoon perfect.

Danny
27 april 2021

Heerlijk eten, al viel de bami deze keer wat tegen. Voor de rest genieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dijkstra
27 april 2021

Op tijd klaar, niet lang wachten, makkelijk te bestellen en heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
26 april 2021

Altijd heerlijk eten!!

Smid
26 april 2021

Ruim van tevoren besteld toch wat te laat. Vriendelijke bezorger

Auke Bouma
26 april 2021
Kirei Olivia
26 april 2021
Marleen Adema
21 april 2021

Heerlijk eten! Goed warm. Eten werd een kwartiertje te vroeg bezorgd, maar daar was netjes over gebeld.

Klasina
21 april 2021

Top service en lekkere pokebowls!

T haagsma
21 april 2021

Heerlijke sushi, zeker voor herhaling vatbaar en op de afgesproken tijd geleverd

R.a Smidt
19 april 2021
Monique Luxen
19 april 2021

Ik ben van mening dat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering, maar voor Sin Jah geef ik echt 5 dikke sterren! Altijd zeer goed eten en de bezorging is altijd op tijd. Bij grote drukte krijgen we een belletje dat het misschien wat eerder of later bezorgd wordt. En zelfs dan is het op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan vansloten
19 april 2021

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben.Gjalt
19 april 2021

een geweldige service en zeer correct personeel het bestelde menu staat altijd op tijd klaar deze chinees kan ik iedereen aanraden ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H van der Meer
19 april 2021

Heerlijk gegeten. Snelle bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
18 april 2021

Prima sushi. Maar alles in plastic (dat kan echt anders, ook bij sushi) met als toppunt een soort nepgras van plastic dat tussen de sushi’s zat. Dat kan en móet echt beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene Sjoerdstra
18 april 2021

Altijd goed, maar deze keer misten we sate's (2 porties besteld, zat 1 portie in) en de 3 gratis blikjes cola zaten er niet bij... Zou er over bellen, maar doe het nu op deze manier. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike Jongsma
18 april 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

Robin
18 april 2021
Erik
17 april 2021

Altijd lekker

Carina
17 april 2021
Liam
16 april 2021
Patrick van der Meulen
15 april 2021

We hebben weer heerlijk gegeten!

R.t.
15 april 2021

Conform verwachting heerlijke maaltijd,juiste temperatuur en snel bezorgd. Sin-Jah wederom een fijne ervaring

anne rauwerda
15 april 2021

Snelle bezorging, top

Daane
15 april 2021

Voortreffelijk eten voor een redelijke prijs. De porties waren wel wat klein!

E..B.
14 april 2021

Helemaal goed!

Zwart
14 april 2021

Altyd heerlijk!!

Humphrey Terpstra
14 april 2021

Prima en op tijd

Janet deinum
13 april 2021

Perfect op tijd, vriendelijke bezorger. Eten was goed en ook nog lekker warm bij aankomst.

Piet
12 april 2021

Altijd schotels met een rijke variatie aan groentes. Overzichtelijk online bestellen en voor een vraag altijd vriendelijk en duidelijk. Niks geen klagen over de bezorging; op tijd of informatie over wanneer het bezorgd wordt. Draagt voor ons bij aan smakelijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenna
12 april 2021
Wiersma
12 april 2021

Bestelling vlot bezorgd, gerechten warm en heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
11 april 2021

Bezorging en eten waren top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Split
11 april 2021

Goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de jager
11 april 2021

We zijn beter gewend

Farhad Ashouri
11 april 2021

Alles perfect! Heel goed bedrijf met vriendelijke personeel. Ik ga vaker heen en voor anderen aanraden.

Ruben
10 april 2021

De bezorging was echt super snel dat had ik niet verwacht en het smaakte uitstekend

Judy Pols-Hoekstra
10 april 2021

Lekker, genoeg en snel

Modderman Leo
9 april 2021

Weer heerlijk 👍👍

Johan van Sloten
9 april 2021

Prima geregeld en het smaakte heerlijk.

Ingrid Stinstra
8 april 2021

Eerder klaar dan ophaaltijd. Kwam mooi uit. Heerlijk gegeten

Martijn
7 april 2021

Zoals altijd: heerlijk en snel bezorgd!

Bergsma
5 april 2021

Lekker eten en op tijd bezorgd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirms
5 april 2021

Altijd top. Veel keuze in warme gerechten maar ook goede sushi. Snelle en vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westra
4 april 2021

Altijd top heerlijk gegeten Hopen dat jullie snel weer open kunnen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria Rienstra
4 april 2021
Peter
3 april 2021

Top restaurant! Thuis heerlijk genoten, kan ook niet wachten om weer naar de zaak te mogen komen. Daar is de beleving echt 200%

K.Damsma
3 april 2021

Uitstekend gerecht, ruim voldoende en op tijd geleverd.

Ina
2 april 2021

Heerlijke Thaise curry, een echte aanrader!

Korthof
2 april 2021

Was weer heerlijk, voor het bedrag vond ik de kroepoek erg weinig. In vergelijking met andere.

Frans
2 april 2021

Het was heerlijk, we hadden bulgogi kip en Foe Yong Hai met kip, bij het laatste gerecht had wel iets meer saus gemogen. Sin Jah is wel de lekkerste Chinees uit de regio.

Db
2 april 2021

Van tevoren gebeld dat het druk is en dat het misschien eerder of later bezorgd kon worden. Mevrouw van de afhaal heeft toch voor gezorgd dat het eten eerder aan kwam.

SiRo
2 april 2021
Farhad Ashouri
1 april 2021

Perfect en mooi op tijd was klaar! Fantastisch..

aja
1 april 2021
M.
31 maart 2021

Zoals altijd super fijne service en heerlijk eten! Toen bleek dat er een blikje frisdrank was vergeten, werd deze +1 extra alsnog binnen no time bezorgd. Bedankt!

Inge
31 maart 2021

Lekker en warm eten en meer dan genoeg

Peter Coenen
29 maart 2021
Tom
28 maart 2021

Meteen na plaatsen bestelling telefoontje met excuses dat bestelling binnen was maar door drukte misschien niet helemaal op gewenste tijd zou worden bezorgd. 10 min. te laat maar super verzorgd. Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion
28 maart 2021

Goede service, even bellen over of voorkeur wel kan en gelukkig kon het.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S schouten
28 maart 2021

Heerlijk was het!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gtm ganzeboom
28 maart 2021

Prima eten en altijd stipte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yde
28 maart 2021

We hadden tapas besteld. Het smaakte erg goed. Tijdens de rit naar huis was het helaas al aardig afgekoeld. Of stond het al een tijdje in het restaurant? Het was erg druk, wie weet. Dat was wat jammer, maar dus niets ten nadele van de smaak.

Modderman Leo
27 maart 2021

Was weer ouderwets heerlijk 👍👍👍

Bergsma
27 maart 2021

Producten zijn nog als van ouds , gewoon goed

Paassen
26 maart 2021

Compliment voor de oplossing nadat het eten bezorgt was waren er bakjes open. Ook was het lauw geworden. Gebeld netjes opgelost, gelijk nieuwe bezorgd en extra kroeppoek erbij. De smaak is iets minder dan dat we gewend waren. Maar verder ok . Volgende x gewoon weer

Jo
26 maart 2021
Nienke
26 maart 2021

Erg lekker was het weer. Zelfs mijn man is nu overtuigd dat sushi toch wel lekker is. Bedankt. Alleen de wasabi in zo’n zakje vind ik een stuk minder lekker dan de echte bij jullie in het restaurant. Dat kan vast anders.

Bouwers
26 maart 2021

Lijkt wel of er een andere kok in de keuken staat! Heeft goed gesmaakt.

Josephine
26 maart 2021

Superlekkere sushi en alle andere gerechten waren ook heerlijk. Er werd netjes gebeld dat het vanwege de drukte iets later werd. Vriendelijke bezorger. En goed dat jullie geen plastic tasjes gebruiken maar kartonnen dozen recyclen!

H. Kalwij
25 maart 2021

Zoals altijd heel goed. Alleen was het blikje coca cola niet aanwezig. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Karin
23 maart 2021
W.
21 maart 2021

Wij bestellen bij Sin Jah altijd sushi. Echt een aanrader! Het enige wat we nog missen is de verse wasabi, maar voor de rest top.

Willem B. Dijkstra
20 maart 2021

Wederom uitstekende kwaliteit en nagenoeg op gevraagde tijd bezorgd.

Robin
20 maart 2021
Peter
20 maart 2021

Wederom heerlijk!

Dennis
20 maart 2021

Was weer zeer goed.

Nijenhuis
20 maart 2021

Smaakte zo als van ouds geweldig. Alleen kroepkoek graag apart mee leveren ipv in de tas te stoppen. Want het was meer kruimpoeder dan kroepkoek

Zahra
19 maart 2021
Lennaert
19 maart 2021
Jelle Geertsma
19 maart 2021

Grote kwaliteit en goed warm klasse !

S. De Jong
18 maart 2021
Guus van de Sande
17 maart 2021

mooi op tijd en zoals altijd zeer smakelijk. het gratis blikje frisdrank had voor mij niet gehoeven.

Ro
17 maart 2021

Helaas geen saus voor mijn pokebowl, voor de rest was het eten top!

Marjan
17 maart 2021

Wij hebben heerlijk gegeten, maar wel jammer dat de blikjes frisdrank er niet bij zaten.

Dalstra
16 maart 2021

Zeer goed en snel bezorgt top

feenstra
15 maart 2021
Vtuinen
15 maart 2021

Eten was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Vries
14 maart 2021

Helaas kwam de bestelling een uur te laat. Er was sprake van drukte en een storing. Gratis kroepoek gekregen. Eten was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
14 maart 2021

Het eten was mooi op de afgesproken tijd bezorgd. Prima maaltijd. Lekker gegeten.

Stuurhaan
13 maart 2021

Het eten was niet heel warm. Dat was wel jammer. Smaak was prima. De bezorging was wel op het exacte gewenste tijdstip. Ik vraag mij dan wel af waarom het lauw was.

H. Steensma
13 maart 2021

Er lekker!! Snelle bezorging!!

Roel
13 maart 2021

Beste Chinees restaurant van Leeuwarden

Else
13 maart 2021

Heerlijk gegeten. 2 menu’s besteld voor 4 volwassenen en 2 kinderen. Goede hoeveelheid en lekker eten! Verbeterpunt voor 5e ster: bezorging naar postcode 9005 mogelijk maken.

Nienke
12 maart 2021
Zuidema
12 maart 2021
Inge
12 maart 2021

Lekker eten en lekker.en warm geleverd

Rene Zandhuis
11 maart 2021

Smaak weer prima. Was deze keer lang niet warm meer. Erg jammer

Oosterhof
10 maart 2021
Peter Breukers
9 maart 2021

Heerlijke sushi zoals altijd. Wij blijven hier bestellen!

Peter en Carina
8 maart 2021

Super lekker gegeten. Naar onze mening de beste sushi haal je bij sinjah 💪🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy Dol
7 maart 2021

Heerlijk gegeten! 3 zakjes sojasaus was net iets te weinig voor onze hoeveelheid sushi maar dat is een bijzaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
7 maart 2021

Geweldig. Eerste keer dat ik bestelde. Bezorger was er op de minuut nauwkeurig. Wat zag de sushi er mooi uit en wat was het lekker! Ik hoop heel snel weer bij jullie te kunnen eten maar bestellen was ook zeker de moeite waard 💪💪

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vries
7 maart 2021
Frieswijk
6 maart 2021

Perfect

Greetje Pultrum
6 maart 2021

Heerlijk gegeten! Lekkere verse sushi en warme gerechten. Aanrader om hier te bestellen

van Brederode
6 maart 2021

Snelle bezorging en het eten was heerlijk!

Hinke Amsterdam
5 maart 2021

Goeie prijs-kwaliteitverhouding wat betreft pokébowls

Tjitske
3 maart 2021

Het eten was heerlijk! Als jullie weer open mogen, dan kom ik graag weer langs. Hopelijk tot snel!

IT
1 maart 2021

Voor het eerst een pokebowl besteld, samen met wat sushi. Eten was snel bezorgd (binnen 30 min op een zondagavond). Pokebowl was van goede kwaliteit. Relatief veel groenten ten opzichte van de tonijn (die ik had gekozen), viel me in licht negatieve zin op. Sushi wel beter gehad bij Sin Jah in het restaurant, denk dat dit komt omdat het bezorging is i.p.v. vers in in het restaurant. Al met al lekker gegeten, maar denk dat er betere aanbieders zijn in de stad gezien prijs/kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tiekstra
28 februari 2021

Tja, het smaakt niet hetzelfde als in het restaurant. De crunch maki is normaal warm en knapperig bijvoorbeeld en dat lukt niet met bezorging. Snap ik ook. De zakjes wasabi zijn gewoon echt niet lekker vergeleken met de vers gemaakte wasabi uit het restaurant. Misschien toch een idee om dat in kleine bakjes erbij te doen. Misschien dat ik dan weer zou bestellen (sushi) en anders wacht ik tot het restaurant weer open gaat. Dan gaan we snel reserveren, want een heel goed restaurant!

Brouwer
27 februari 2021

Heerlijk gegeten!! Prima kwaliteit, alles goed verpakt en op tijd bezorgd! Aanrader!

Jessica van Wijk
27 februari 2021

Super lekker weer !

Steensma
27 februari 2021

op de juiste bezorgtijd, eten was heerlijk!!

Nieuwland
27 februari 2021

Was erg lekker

zuideveld
26 februari 2021
Lodder
25 februari 2021
gooitzen feenstra
25 februari 2021

Voor t eerst de Boke bowl gehad, heerlijk van smaak, hoeveelheid voldoende evenals de kip en ruime keuze uit de dressing Zou nog wel graag zeewier erbij hebben En zou eend nog toevoegen als keuze

Marjo
25 februari 2021

Lekker en fijn dat je je eigen saus kan kiezen

Marije Tolsma
25 februari 2021

Heerlijk gegeten!

Robin Offenberg
24 februari 2021

Smaak van de rijst is vlak. Vis is goed van smaak

Gerben
20 februari 2021
Anne
20 februari 2021

We vonden het tegenvallen. We eten erg vaak sushi en twijfelen aan de versheid dit was onze eerste dat we bij Sin Jah besteld hadden maar volgende x geen Sin Jah meer hebben...

Anke van wieren
20 februari 2021

We hadden maar 1 paar stokjes, en bij garnalenkroketjes zat geen saus,dat was jammer.

GBF
19 februari 2021
Barrie
19 februari 2021

Sushi zoals altijd weer overheerlijk. Tip: de schaaltjes zaten te vol zodat de sushi aan elkaar zat geplakt...dus misschien verdelen over meerdere schalen. En...helaas zaten de blikjes coca cola er niet bij. Maar, die houd ik vast nog wel tegoed.

PriAo
16 februari 2021
Albert
15 februari 2021

Heerlijke sushi en bezoring was relatief snel en vriendelijk. Bij ontvangst constateerde de bezorger zelf dat er iets gelekt had in de tas en bood aan om een deel van de bestelling opnieuw te bezorgen. Dus adequaat opgelost, erg netjes!

Shannon Viet
15 februari 2021

Voor het eerst afgehaald bij SinJah en het was werkelijk fantastisch. Het was er mega druk, dus ik denk dat mijn mening gedeeld wordt. We hebben even moeten wachten maar dat was het meer dan waard. Het beste afhaal restaurant van het noorden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Glas
15 februari 2021

Wij hadden om 17.30uur eten besteld en dit werd om 19.30uur bezorgd. Nadat we zelf gingen bellen wel uitleg gekregen dat het druk was maar dat je dat eerder te horen krijgt zou wel erg prettig zijn of een vermelding dat het druk is of iets dergelijks op de bestel-site... Tevens vonden wij het eten lauw, maar wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorine
14 februari 2021

Duurde meer dan 2 uur, zou wel beter zijn als dit vermeld word. Verder was het prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
14 februari 2021

Bezorgen duurde lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Wielstra
14 februari 2021

Heerlijk gegeten, wel een lange wachttijd, maar een top bezorging door Jan Kempenaar👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annette
14 februari 2021

Zoals altijd, heerlijk!

Braaksma
14 februari 2021

Vriendelijke bezorger. Heerlijk gegeten. Het vlees was lekker zacht. Complimenten.

Maaike Jongsma
14 februari 2021

Het zag er ten eerste prachtig uit hoe het gepresenteerd lag op een mooie schaal. Ten tweede smaakte het allemaal verrukkelijk. Dankjewel Sin Jah, dit maakt de Corona tijd draagbaar!

Van der Roest
14 februari 2021

er zat weinig smaak aan de nasi yang chow. Erg jammer hebben dit vaker besteld en toen was het goed op smaak.

dick
14 februari 2021

zoals altijd weer lekker

Jeroen
14 februari 2021

Snel en heet geleverd, en lekker. Helemaal goed.

Meinte
13 februari 2021

Kwaliteit was altijd erg goed maar waarschijnlijk door de drukte was het eten helemaal koud toen het afgeleverd werd. Hebben gelukkig een magnetron maar wel beetje jammer!!

Margriet
13 februari 2021

De allerbeste sushi , het ziet er fantastisch uit en bovenal het smaakt verrukkelijk 👍

Margriet
13 februari 2021

De allerbeste sushi , het ziet er fantastisch uit en bovenal het smaakt verrukkelijk 👍

Margriet
13 februari 2021

De allerbeste sushi , het ziet er fantastisch uit en bovenal het smaakt verrukkelijk 👍

Ingrid Stinstra
13 februari 2021

Op afgesproken tijd was onze bestelling klaar! Lekker gegeten.

F.D.
13 februari 2021

Lekker, binnen een uur bezorgd

Melissa de Groot
13 februari 2021
Wiesje
13 februari 2021

Heerlijk eten. Goede hoeveelheid, goede kwaliteit. Verzorging van het eten heel goed. De communicatie ook voortreffelijk. Bezorging goed!

Janssen
12 februari 2021

Smaak was prima, maar wel eigenlijk te koud. We hebben er best lang op moeten wachten. Na even in de magnetron heerlijk gegeten.

Sipko
12 februari 2021
Ellen
11 februari 2021
Van der Zee
11 februari 2021
m van der maat
11 februari 2021

Goede kwaliteit ga zo door

Suji
10 februari 2021

Was weer lekker! Goede kwaliteit 👍🏽

Modderman Leo
10 februari 2021

Ook vandaag weer helemaal top 😃😃😃

Peter
7 februari 2021

Super geregeld allemaal en weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

WB
7 februari 2021

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

Arnold
7 februari 2021

als vanouds

Ronald van der Veen
7 februari 2021

Het eten was redelijk te laat, net toen ik belde kwamen ze aanrijden. De sushi was goed zoals altijd. Maar de rest was lauw en slap geworden. Voor de rest blijft Sin Jah wel onze nr. 1

Elsinga
6 februari 2021

Vriendelijk personeel en voornamelijk heerlijk eten!

Peter vd Schaaf
6 februari 2021

Heerlijk gegeten! Goede variatie tussen verschillende sushi’s,

Tkuipers
6 februari 2021

Heerlijk gegeten 100%top kwaliteit

M jong
5 februari 2021

Altijd prima eten. Behalve vandaag. Roedjak met grote taaie stukken vlees en pangang ook taai en tevens smakeloos. Teleurgesteld. Ivm geen zin in gedoe en toch trek de zachtere stukjes er maar uit gevist.

Kalma
5 februari 2021

Heerlijk eten, vriendelijke en snelle bezorging. Keurig ingepakt allemaal. Zeer tevreden!

Aly
5 februari 2021

Gisteravond de Thaise curry met kip gegeten. Prima op tijd bezorgd en we hebben gesmuld.

Carla Sijbrandij
5 februari 2021

Was een super snelle levering. TOP. Het was heerlijk, maar kan de volgende keer wel wat warmer.

Gerard
2 februari 2021

Prima eten Keurig op tijd Dikke tien!

Miss p.
1 februari 2021

We bestellen vaker bij Sin Jah. Zijn dus vaste klant. Echter we merken dat de kwaliteit in smaak achter uit gaat. Ook was het eten niet meer erg warm. We snappen dat het zondagavond druk is en koud maar vonden dit toch jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith A
1 februari 2021

Teleurstellend. Weinig smaakvol. Absoluut niet te vergelijken met de kwaliteit die we in het restaurant gewend zijn. We begrijpen dat thuisbezorgd andere kwaliteit is, maar dit vonden we echt tegenvallen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michelle
31 januari 2021

Het eten was heerlijk, dat is de reden waarom wij ook elke keer weer bestellen. Maar de service was erg slecht. 5 min nadat de bestelling was geplaatst kreeg ik een telefoontje of het een probleem was of de bezorging iets eerder of later kon worden afgeleverd dan was aangegeven. De speling zou een kwartiertje zijn. Daarmee te hebben ingestemd verwacht je dan dat die bestelling dan ook wordt geleverd. Een half uur later is de bestelling pas geleverd. Toen ik contact opnam om te vertellen dat ik hier niet blij mee was werd er ook niet klantgericht en vriendelijk gehandeld. Ik ben zeker niet de moeilijkste maar als je als klant meebuigt verwacht je dat er wel op een goede manier gehandeld wordt. Erg jammer! Overigens waren de bezorg jongen en de dame die de eerste keer belde erg vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvette
31 januari 2021

Heerlijk gegeten! We bestellen meestal sushi met nog wat kleine bijgerechten. De sushi is heerlijk vers en er is een ruime keuze met heerlijke smaken. Een tip voor een bijgerecht is de cheesy beef! Bezorger is altijd op tijd. Top!

Martijn
31 januari 2021

Heerlijk!

G. W.
30 januari 2021

Het duurde lang voor de bestelling werd bezorgd, ca 1 uur. De sushi was lekker maar de porties kleiner dan van concurrenten.

Topma
30 januari 2021

Heerlijke maaltijd, en mooi op tijd

Dijkstra
30 januari 2021

Heerlijk gegeten en op de afgesproken tijd bezorgd ! Top !,,,,

Alkema
30 januari 2021

Heerlijk gegeten, het was goed warm toen het werd bezorgd. Keurig tijdig telefonisch gebeld over de bezorgtijd ivm avondklok dat dit een kwartier tot een half uur later kon zijn. Het was 15 minuten eerder. Heel prettig !

Mirjam Koster
30 januari 2021

Bestelling kwam vlot en sushi was verrukkelijk! De beloofde gratis cola zat er niet bij.

Jan
29 januari 2021

Voortreffelijk!!!!!!!!!!!!!!

S. Feenstra
29 januari 2021
R.T
29 januari 2021

Prima maaltijd kwaliteit/prijs prima. Temperatuur goed. Smaak heel goed. Hoeveelheid is top . Al met al weer een hele goede en smaakvolle ervaring.

Marco
28 januari 2021

Het ophouden van de scooterhelm bij bezorging vindt ik persoonlijk niet zo heel netjes. Verder was het eten weer fantastisch.

Van Someren
28 januari 2021

Kwaliteit was weer prima. De spicy tuna was deze keer niet zo spicy als anders. Bezorging was sneller dan verwacht.

Anke van wieren
28 januari 2021

Prima sushi zoals gewoonlijk!

Ajax de vries
27 januari 2021

Was heel lekker maar het eten is altijd wat lauw

Exel
27 januari 2021

Heerlijk!!!!

A.H. van der Meijden
27 januari 2021

Uitstekende smaak en kwaliteit van de thuis bezorgde mini rijsttafel met 3 gerechten t.w.: Bami ,Babi pangang, Foe yong hai, en Tjap tjoy

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paassen
26 januari 2021

Had wel iets warmer gemogen en wat minder vet stukken in rundvlees. Normaal altijds 5 sterren

Jessica
25 januari 2021

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Melcherd
24 januari 2021

Sushi was heerlijk. Helaas waren de warme gerechten erg koud en daarom niet meer zo lekker. Erg jammer, ik ben van SinJah wat anders gewend..

Renske
24 januari 2021

Heerlijk gegeten. We bestellen regelmatig, omdat het altijd goed is! Helaas ontbrak nu de zoetzure saus bij de kipballetjes. Kan gebeuren.

Pieter
23 januari 2021
Draaisma
23 januari 2021

Het zag er mooi uit en het voldeed aan onze verwachting.

Lydia
23 januari 2021

Pindasaus en loempia's waren erg flauw. Bestelling was wel mooi op tijd!

Patrick van der Meulen
23 januari 2021

Heerlijk gegeten en on time thuis gebracht!

Edwin van der neut
23 januari 2021

Vind het normaal gesproken echt uitmuntend. Maar deze keer box 8 hadden wij zoals iedere keer viel hij deze keer een beetje tegen veel was aan mekaar geplakt en de crunch was niet echt knapperig beetje jammer we komen iedere keer als we in leeuwarden zijn speciaal naar jullie voor sushi 🍱 de smaak was ook wat minder. Maar hoop dat jullie ons volgende keer weer kunnen verrassen met jullie heerlijke sushi zal vast goed komen 👍

Ray
23 januari 2021

Erg lekker weer, had wel iets pittiger gemogen de rode curry. :)

de Vries
23 januari 2021

Wederom heerlijke sushi. Helaas zijn de sushi’s wel wat kleiner dan bij andere sushi restaurants. Tevens onhandige soja saus verpakking. Zou dit liever in flesjes geleverd zien.

Anja
23 januari 2021

Eten is altijd prima, worden netjes gebeld als de bestelling later of eerder komt worden wij daarvan netjes op de hoogte gesteld. Jammer dat dan de bestelling niet compleet is, maar dat wordt ook opgelost.

Mcb
21 januari 2021

Geweldig eten zowel de sushi als de gewone Chinees gerechten

m van der maat
21 januari 2021

Makkelijk bestellen en snel bezorgd

K Kuper
20 januari 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger. Heel veel en lekker eten. Aanrader!!

Fondse
20 januari 2021

Keurig, verzorgd. Lekker van smaak. Blij dat jullie nog kunnen bezorgen.

Mia draaisma
18 januari 2021

Alles keurig ingepakt en de smaak weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Wijffels
18 januari 2021

De bami+ Gado Gado + Saté, was heerlijk. Het werd ook op afgesproken tijdstip gebracht. We konden helaas geen fooi geven.

Kamp
17 januari 2021

Zeer tevreden. Smaakte weer uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirms
17 januari 2021

Sushi top. Warme gerechten ook goed. Kou Loo Kai deze keer erg vet.

Rianne
17 januari 2021

De sushi was erg droog en her leek niet vers gemaakt. De spicy tuna die we apart hadden besteld was niet dezelfde als op de afbeelding, er zaten andere ingrediënten in. De grote loempia’s waren wel lekker.

Anoniem
17 januari 2021

Zoals altijd heerlijk eten, vriendelijke bezorgster en precies op tijd geleverd. Ondanks de drukte en het weer.

W. B. Dijkstra
16 januari 2021

Zoals alle keren hiervoor, uitstekende kwaliteit en betrouwbare levertijden, ondanks de weersomstandigheden (sneeuw).

Ronald
16 januari 2021

Zoals altijd: top👍.

Tina
16 januari 2021

Super!!

Peter vd Schaaf
16 januari 2021

Wat je ook probeert, alles is lekker! Voor ons geen ander dan sin-jah

Greetje
16 januari 2021

Net zoals altijd heerlijk gegeten. Wij missen natuurlijk wel de ambiance, maar Sinjah doet er alles aan om er thuis ook een feestje van te maken.

GB
16 januari 2021

Werd keurig netjes even gebeld dat bezorging start om 16 uur, dus niet dat bezorging dan al hier is. Klein kwartiertje later stonden ze al voor de deur met héérlijke warme vroege hap ;)

Monidijk
16 januari 2021

Super heerlijke sushi

Tamara
15 januari 2021

Heerlijk!! Waarom heb ik niet 2x meer besteld?

Joy
14 januari 2021

Bami rames vond ik tegen vallen dit keer.

Lisa Broersma
14 januari 2021

Erg lekker, maar ik had 2 verschillende boxen besteld en ik kreeg helaas 2 dezelfde...

Smit
13 januari 2021

De kip kerrie was sausloos best jammer terwijl dat mijn lievelings product is verder heb ik op bezorging en de rest van het eten geen commentaar dat was uitstekend

Jeroen
12 januari 2021

Snel, lekker en warm. Precies zoals je het wilt hebben.

Marijke
11 januari 2021

Helemaal goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
11 januari 2021
Oosterveld
10 januari 2021

Bij een paar sushis was de rijst te vochtig. Maar verder was het als altijd heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Feenstra
10 januari 2021

Heerlijk en vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Lecq
10 januari 2021

Prima zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F. Verhees
10 januari 2021

Kwaliteit van het eten is prima. Mooi op tijd bezorgd ondanks de drukte op een zaterdag. Prima service.

Bart Groothuis
9 januari 2021

Het was heerlijk maar het drinken zat niet bij de bestelling

Stork
9 januari 2021
N de Bruijn
9 januari 2021

Was lekker. Alleen konden we in het menu helaas geen grote loempia’s vinden. Er waren alleen kleine en Vietnamese. Graag toevoegen in het assortiment.

Kenner
9 januari 2021

Was wederom heerlijk!!

Theo Zwart
8 januari 2021

Altijd erg tevreden maar de keuze van vandaag, kip in ketjapsaus, was wat flauw, niet een uitgesproken smaak. Opgelost met wat extra sambal.

Fam de Boer
8 januari 2021

Super lekker menu zoals altijd top !

Ramona
8 januari 2021

Het was weer fantastisch! Goed verpakt, netjes en snel bezorgd! Tip: bestel rechtstreeks via hun eigen site. Scheelt ze 14% en btw afdracht aan Thuisbezorgd. En je krijgt ook nog een blikje drinken per €20!

Anoniem
8 januari 2021

Zeer lekker gegeten! Sushi ook heerlijk vers. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ellen
8 januari 2021

Eten was heerlijk, alleen kwam het weer 20 minuten te vroeg. Voortaan maar rekening mee houden met doorgeven tijdstip. :)

Peter
7 januari 2021

All time favoriet restaurant ! Het eten is altijd heerlijk. Heb het eten zelf opgehaald, ze waren per abuis iets vergeten mee te geven dus hebben ze dit alsnog meteen bij mij thuis bezorgd. Heel netjes !

Vd Veen
7 januari 2021

Warm, heerlijk gegeten en vlot bezorgd.

Wieke
6 januari 2021

Het eten was lekker, maar de gebakken banaan was niet krokant!!!

Anne
6 januari 2021

Leuk dat er bij de bestelling blikjes fris worden gedaan; tip: misschien beter apart meegeven in plaats van de koude gekoelde blikjes tegen het warme eten in dezelfde tas mee te geven.

Mark
6 januari 2021

Veenstra
5 januari 2021
AJ
4 januari 2021

Heerlijk gegeten!

Simone
4 januari 2021

Zoals altijd Héérlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke Van Heijnsbergen
3 januari 2020

Het bestellen was makkelijk, het stond klaar op het afgesproken tijdstip en het smaakte heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zuidema
3 januari 2020

Kwaliteit eten is hier altijd goed,ik bestel hier altijd Chinees, eten is hier gewoon goed.

Riemsma
3 januari 2020

Prima bezorging, mooi op tijd en weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
3 januari 2020

Altijd supergoed eten hier en de bezorging is ook prima! Top sushi :)

Anita de Vries
2 januari 2020

Zo genoten vanavond! Wij gaan vaker bestellen 😊! Zwaar favoriet!

Martijn
2 januari 2020

Heerlijk!

Harry van Dijk
2 januari 2020

Heerlijk gegeten, mooi op tijd bezorgd. Tot de volgende keer!

Van den Bulk
2 januari 2020

Na de bestelling geplaatst te hebben, werd netjes gebeld dat de bestelling een half uur eerder of later kon komen ivm de drukste dag van het jaar. Maar hij kwam precies op de afgesproken tijd! Het eten was weer heerlijk, zoals gewoonlijk. Alleen de Vietnamese loempia’s waren niet lekker, het deeg leek wel karton. Het leek wel niet gaar.. Jammer!

Feike kievits
2 januari 2020

Eten was goed, maar niet warm genoeg.

Perry
1 januari 2020
R.T
1 januari 2020

Zoals we zijn verwend door Sin Jah. Heerlijke gerechten tijdig geleverd conform afspraak en prima op temperatuur. Top.

Frank Westerhof
1 januari 2020

Hoge kwaliteit! We werden netjes gebeld dat de ophaaltijd af kon wijken door drukte maar hoefden niet lang te wachten. Top service

Grietje
1 januari 2020

Zeer goed! Vers bereid en heerlijk gegeten :)

anne rauwerda
1 januari 2020

Heerlijk eten

Heida
1 januari 2020

Twee mooie rijsttafels met zes lekkere bijgerechten. Mooie prijs. Goede kwaliteit. Keurig op tijd gebracht. Aanrader

Vaas
1 januari 2020

Heerlijk heerlijk heerlijk!!! :) Een heerlijke start van het nieuwe jaar

Grobben
28 december 2020

Heerlijk gegeten en de bezorging was perfect op tijd, ondanks dat het kerstavond was!

Alie
28 december 2020

Gister sushi en een paar soorten vlees gehaald. Erg duur voor weinig eten. Sushi niet vers. Erg hard en taai. Vlees was ook taai. Op de foto ziet de sushi er beter uit dan in het echt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Oosterop
28 december 2020

Op tweede Kerstdag een bestelling geplaatst. Ze belden vooraf dat ze de gereserveerde tijd niet konden garanderen ivm drukte. Bezorger kwam prachtig op tijd. Eten was erg lekker, maar niet alles was warm. Dat was jammer. Daarnaast beloofde Sin Jah 3 gratis blikjes drinken, maar die zaten er niet bij.

Willy
28 december 2020
Paul Alma
28 december 2020

Door de coronatijd waren we te lang al niet bij Sin Jah geweest. Nu voor het eerst laten bezorgen. We hadden het gemist het was weer als vanouds heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar en ook een aanrader voor iedereen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carol
28 december 2020

Vers en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
28 december 2020

Heerlijk gegeten van de overheerlijke bijgerechten en ontzettend verse(!) sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sytze Werkhoven
27 december 2020

Uitstekende kwaliteit en op de juiste tijd bezorgd. Zeker aan te bevelen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelle geertsma
27 december 2020

Top kwaliteit weer geweldig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisanne
27 december 2020

Overheerlijke sushi. Optijd bezorgd. Helaas zat de gratis frisdrank er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke Paassen
27 december 2020

Heerlijk gegeten...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westra
27 december 2020

Altijd goede service Eten was weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene Zandhuis
27 december 2020

Heerlijk gegeten en super snel bezorgd. Top ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
27 december 2020

Het was heerlijk! Familie luxe schaal plus de standaard schaal. Die kauwen wij met 2 personen zo weg. Voor een groot gezin zijn deze 2 schalen samen echt te weinig, maar wij hebben met zijn 2en genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

nico
27 december 2020

heerlijk gegeten topkwalitijd

Rina
27 december 2020

Wederom heerlijk gegeten maar toch is het eten lauw als het gebracht wordt. Dit was nu de 2e keer. Staat het te lang klaar voordat het gebracht wordt??

Vdh
27 december 2020

Bestelling kwam iets later, maar daarover werd ik keurig en tijdig van op de hoogte gesteld! Heerlijk gegeten en vriendelijke service

Bart
27 december 2020

Super lekker en goed verzorgde Kerst diner. Heerlijke sushi en Japanse tapas, een overvloed aan keuzes en hoeveelheid. Volgend jaar weer