Avaliações de Sin Jah Leeuwarden

Avaliações recentes

5.0
G.Frijlink
26 novembro 2025

Prima eten, redelijk vlot bezorgd!

liesbeth
26 novembro 2025

heerlijk gegeten nasi rammes compleet is super lekker

Carly
26 novembro 2025

De babi smoor had een beetje te veel vet/olie. Miefang lekker zoals altijd. Bezorging was prima alleen mistte informatie over wanneer er bezorgd zou worden.

Hans
25 novembro 2025

Het eten was te lauw en moest de magnetron in. Ik woon relatief dicht bjj jullie restaurant dus het zou warm gebracht moeten kunnen worden.

Peter
25 novembro 2025

Het duurde anderhalf uur en het eten was lauw. De bezorger kon het adres niet vinden. De kwaliteit en de smaak was zoals gewoonlijk uitstekend.

Vera Dijkstra
25 novembro 2025

Gerechten waren koud

Aa Scheepvaart
25 novembro 2025
De Boertjes
24 novembro 2025

De lekkerste combimenuus van 058

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rein Brink
24 novembro 2025

Zoals gewoonlijk weer prima kwaliteit en op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Familie van der Veen
24 novembro 2025

Gewoon zoals altijd: Lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ineke van Haaften
23 novembro 2025

Eten was heerlijk lekker zitten smullen Bezorging was ook goed vriendelijk meisje .

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

harm de roo
23 novembro 2025

Ik mis het blikje cola bij de bestelling zijn de kleine dingen die het doen Het eten was prima en dat is het belangrijkste en op tijd . Ze zijn altijd op tijd en vriendelijk .

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Fam. Roland
23 novembro 2025

Uitstekend !

Hanny
23 novembro 2025

Zeer vriendelijk en tevreden, over heerlijke maaltijd

Anke
22 novembro 2025
Anoniem
22 novembro 2025
A vd veen
22 novembro 2025

Het was weer heerlijk en bezorgd door een hele vriendelijke bezorger !!

Sylvia
22 novembro 2025
Marc Smits
21 novembro 2025

Bestelling was er 19.10 i.p.v. 18.45, daarbij de temperatuur niet wat we gewend zijn helaas.

Ruurd
21 novembro 2025

Op de afgesproken tijd stond de correcte bestelling klaar. Warm en smakelijk.

Van der Leij
21 novembro 2025

Het was wederom een heerlijke maaltijd en goed warm !!

L
21 novembro 2025

Had een menu besteld (B) En dit was heerlijk, geweldig van smaak, alle 3 gerechten. Voor herhaling vatbaar 😀

Ariena kooistra-kiestra
20 novembro 2025
Meinte
18 novembro 2025

Helemaal top!!

dunnink
17 novembro 2025

Het was goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nelson Smith
17 novembro 2025

eten was niet warm , en zat weinig pinda,s en groente

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Errol
17 novembro 2025
Caro Eggink
17 novembro 2025

Goede service en het eten smaakte top! Ik was onder de indruk van de drukte bij het afhalen.

AH
16 novembro 2025

Precies op tijd. Daarnaast alles heerlijk vers en smaakvol.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anna
16 novembro 2025
Anoniem
16 novembro 2025

Heerlijk gegeten, dank!! Én de bezorging keurig op tijd, TOP!!

Bauke Hansma
16 novembro 2025

Top

Hans Buitink
15 novembro 2025

Vrijwel altijd is het eten wat we bij jullie bestellen, of in het restaurant, uitstekend. Vanavond leek de sushi helaas veel minder vers dan normaal: de rijst was 'sompig' en de sushi-ingredienten waren bijvoorbeeld minder knapperig dan normaal. Jammer!

N. Hoeksma
15 novembro 2025

Snel geleverd en het smaakte uitstekend.

Van der Heide
15 novembro 2025
Johannes de Boer
15 novembro 2025

goede kwaliteit snelle levering.

Erik
15 novembro 2025

Altijd lekker eten en goede service :)

Petra
15 novembro 2025

Gebeld dat het druk was en wat later kwam. Prima. Precies na anderhalf uur kwam de bestelling. De loempia’s en kerriedriehoekjes waren jammer genoeg wel taai geworden. Verder zijn we meestal wel tevreden.

Sjors Vellinga
14 novembro 2025

Zowel de bezorging als de sushi waren top!!!

G Nijenhuis
14 novembro 2025
JHG
13 novembro 2025

Prima eten, vlotte service. Top!

Linda
12 novembro 2025

Op tijd bezorgd en weer lekker zoals altijd

Leij
11 novembro 2025
Riet en Ben Gleis
11 novembro 2025

Wij zijn altijd supertevreden!

Tagerie
10 novembro 2025
Kuiper
10 novembro 2025

Sushi was weer top warme gerechten waren helaas bijna koud.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bauwyn Schotanus
10 novembro 2025

De kroepoek zat tussen de bestelling en hierdoor helemaal kapot. - tip los vervoeren. - Verder heerlijk gegeten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Paul
9 novembro 2025

We bestellen hier vaker en zijn meestal erg tevreden over het eten — het is normaal gesproken lekker en goed op temperatuur. Helaas viel het deze keer een beetje tegen. We hadden een menu besteld met vegetarische nasi en bami, maar de bami bleek niet vegetarisch te zijn. Daarnaast was het eten lauw tot koud en leek het niet goed verwarmd. Hopelijk was dit een eenmalige misser, want over het algemeen hebben we goede ervaringen met jullie gerechten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jacqueline
9 novembro 2025

Echt super lekker en tijdig geleverd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bijsterveld
9 novembro 2025

Opzich altijd heel blij met het eten van Sinjah. Helaas ging het vandaag even mis. We hadden een 2x mini menu en de pindda saus was overgelope in het bakje van de dqging smoor. Nu had mijn dochter alleen witte rijst omdat ze de daging smoor helaas niet at aangezien ze niks met pinda lust. Verder was de bestelling goed maar een steviger bakje met betere afscheiding oid zou beter zijn.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marleen Adema
8 novembro 2025

Altijd prima! Vriendelijke bezorger, keurig op tijd bezorgd.

Jelle Ywema
8 novembro 2025

Eten was niet zo warm

Freek Dekker
8 novembro 2025

Bezorger in tasje naar boven gebracht Zeer koud eten.dit kan toch echt niet!!!

Eric
8 novembro 2025

Altijd lekker eten bij Sin Jah.

Marriejanne
8 novembro 2025

Goedemorgen, de mevr heeft gister terug gebeld na onze bestelling om te melden dat het erg druk was ., begrip voor maar het eten was lauw en weinig smaak. Eerste keer bestelling was erg goed, dit keer dikke tegenvaller.

Anoniem
8 novembro 2025

Top weer

Thea
7 novembro 2025

Eten was helaas koud, misschien te vroeg voor ophaaltijdstip klaar gezet?

G
7 novembro 2025
Hannie
6 novembro 2025
Feikens
5 novembro 2025

Super lekker eten, alles proeft vers. Ook bij het opwarmen van de restjes de volgende dag. Echt een aanrader als je lekker wilt eten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen
5 novembro 2025
Risanna
4 novembro 2025

was erg lekker, maar we hadden aangegeven of de sojabonen apart konden bij 1 van de pokebowls en dat was niet het geval. Ook duurde de bezorging ontzettend lang !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

P. Faber
3 novembro 2025

We hebben bijna 1,5 uur moeten wachten voordat het eten werd bezorgd. Diverse gebeld over status bezorging en kregen steeds het zelfde antwoord "bezorger is onderweg". Het ergste vond ik dat de loempia's inmiddels zo goed als koud waren en ook helemaal zompig en taai. Tevens ontbrak de rode loempia saus.Ook de tjap tjoi was lauw/koud. Ik ben erg teleurgesteld in Sin Jah over deze gang van zaken.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E. Woudstra
3 novembro 2025

Het was heerlijk

Jaap
3 novembro 2025

Bij bezorging is een kwartier voor en na het afgesproken tijdstip acceptabel. De drie kwartier in ons geval is niet acceptabel, ondanks de vriendelijke bezorger.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bertus
3 novembro 2025
Mcb
3 novembro 2025

Altijd dikke prima helaas was het dit keer lauw en dat was jammer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Danielle Feenema
3 novembro 2025

Altijd goede kwaliteit en lekker eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nelson Smith
2 novembro 2025

eten was perfect , heeft goed gesmaakt !! hartelijk dank 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Keimpe Jansma
2 novembro 2025

Zoals altijd heel tevreden maar helaas was de babypangang te droog en te hard gebakken en met weinig saus

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Visser
2 novembro 2025
Johan dijkstra
2 novembro 2025

Bqbi pangagng was erg hard. En wat betreft de soep. Je dat geen kippesoep mogen noemen. Warm water met iets. Maar voor de rest was het lekker..

Yvonne Hiemstra
1 novembro 2025

We hebben weer heerlijk gegeten , alleen vonden wij het jammer dat het eten niet warm meer was . En wat ons ook opviel was dar het vlees aan de saté stokjes ook veel kleiner is geworden, beetje jammer want de prijs hiervoor is flink hoog .

Willem Hoenn
1 novembro 2025

Bestelling keurig op tijd bezorgd. Kwaliteit van hetgeen wij hebben besteld uitstekend.

De Vries
1 novembro 2025
Goutum
1 novembro 2025
Petra
1 novembro 2025

De kwaliteit was erg goed! Maar erg jammer dat het koud afgeleverd werd! Min puntje!

Vries
1 novembro 2025
Michel
31 outubro 2025

Bestel meestal 1 van de 3 Mini Rijsttafels. Genoeg variatie en overheerlijk. Meerdere keren online besteld. De bezorging is prima. Bestel je in het weekend, dan nemen ze ´s middags contact met je op, dat het druk is en de bezorging iets later kan zijn. Doordeweeks stipt op tijd de bezorging.

Anoniem
29 outubro 2025

Weer top

Evert Rinzema
27 outubro 2025

prima

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Roel Adema
27 outubro 2025
A vd veen
26 outubro 2025

Complimenten voor de snelle bezorging en voor de bezorger, Heerlijk gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mieke
26 outubro 2025

Het was weer over heerlijk en de bezorging was prima

M
26 outubro 2025

Bezorging een uur, das prima voor een zaterdagavond. De smaak was erg flauwtjes, alles zelfde smaak

Marco
26 outubro 2025

Weer heerlijk gegeten!

F. Kooistra
25 outubro 2025

Bezorging duurde langer maar we zijn netjes gebeld dat het langer ging duren ivm drukte. Eten was lekker maar alleen de foe yong hai was warm. De overge gerechten waren lauw. Nogmaals het eten was goed maar niet warm.

C
25 outubro 2025

Beetje droge vis voor de rest lekker gegeten. Bezorging was niet snel maar er werd wel netjes vooraf gebeld dat het wat langer ging duren, dit is een unicum in de bezorg wereld.

Erwin Toonstra
25 outubro 2025
van de Lageweg
25 outubro 2025

De tai red beef was smakeloos / saai en de fu young hai zat een rare smaak aan. Gemiste kans deze keer, we bestellen wel vaker maar zo slecht als deze keer nooit gehad.

Spoelstra
24 outubro 2025

Als altijd super lekker. Zonder enige twijfel de beste chinees van Liwwadden

Michel
23 outubro 2025

Lekker zoals altijd!

Thea
23 outubro 2025

Was er heel snel, was nog erg warm en heerlijk gegeten

F
23 outubro 2025

Was heerlijk!!!

Willem Hoen
23 outubro 2025

Het menu was uitstekend en ondanks het heel slechte weer was de bezorging exact op tijd.

Janny Durksz
23 outubro 2025

De meeste gerechten waren lekker, maar de kou loo kan was slecht, de balletjes bestonden eigenlijk alleen uit deeg en heel erg weinig smakeloze vulling. Die hebben we weggegooid, jammer! En de saus voor de loempiaatjes was omgevallen blijkens de reis, zat door het zakje heen.

Anoniem
23 outubro 2025

Was super lekker Alleen viel het op dat er bijna geen kip in zat heel jammer

None
23 outubro 2025

Voortaan mag het wel wat warmer zijn

Joop de Groot
22 outubro 2025

Altijd goed en lekker en snel bezorgd!

Riet en Ben Gleis
20 outubro 2025

was weer prima!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.